Bilder från Snapchat

Satt och kollade igenom mina bilder på telefonen för någon dag sedan och upptäckte att jag har en massa som jag sparat från snapchat.
Nu använder jag snapchat mer sällan än innan eftersom min telefon oftast får nått knäpp om jag startar appen då jag har mindre än 25% batteri kvar. Den får för sig att den måste starta om men problemet är bara att den aldrig lyckas starta om helt om man inte stoppar in laddaren och kommer den så långt som till hemskärmen eller vad det kallas då varnar den för lite ström och stängs av eller försöker starta om igen...så om någon vet något bra tips på vad man kan göra åt detta tar jag tacksamt emot det. För har varken råd eller lust att byta telefon just nu.
Vill även påpeka att det inte är själva appen som det är fel på eftersom detta även händer ibland då jag startar kameran eller andra appar.
 
Men hur som helst så tänkte jag att jag skulle dela med mig utav några av dessa bilder som jag tagit tidigare då telefonen har tillåtit det ;p
 
När man försöker göra en faceswap med det lilla ansiktet på Daniels minisvärd och Kitte förstör allt!
 
När vissa filter får en att se ut som Stånk-Tommy...
 
Faceswap med mamma, blev inte alls lyckat xD
 
Bilden kanske talar för sig själv. Men för två år sedan hade vi fest hemma som inkluderade en partypopper. När jag skruvade isär sängramen trillade det ut ännu en hög. Detta är inte heller första gången konfetti dykt upp vid städning...
 
 
Pappa, helt ovetandes om denna bild
 
Nova kom springande in i rummet för att lägga sig på sängen, problemet var bara att det inte fanns några madrasser kvar i sängramen. 
 
 
Mellis får inte bara konkurrens om min uppmärksamhet av Findus utan även av snapchatkatter :p
 
Tydligen så påminde denna text om ett ansikte...
 
När man hittat sitt rätta jag xD
 
Man kan ju inte alltid se stygg ut. Men kanske att detta passat in bättre i midsommartider istället för i april då jag tog den här bilden...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0