Än fattas det saker

Var ganska säker på att vi hade allt till bebis men nu när jag börjar kolla så är det en del saker som fattas fortfarande, inte mycket men en del.
Har fortfarande ingen skötväska. Skulle få en av syrran vet jag men mamma glömde bort att fråga henne igår då hon va där samt att de nyss haft malinvasion i deras lägenhet så vet inte hur det är med den nu. Vill som försöka få tag på en nu då jag troligtvis inte kommer att fara dit nå mer då det idag bara är 31 dagar kvar så vill hålla mig så nära hemma som möjligt.
Sedan har vi ingen barnvakt men den har jag kollat upp på Biltema och vet att den ska finnas i butik också.
Samt att vi behöver en babyfilt och har hittat en på Lindex som ska finnas i lager så får se om man far dit och köper den.
 
Har märkt att jag på senaste tid blivit mer effektiv i mitt handlande på affärerna. Kollar alltid upp innan vad som finns i lager eller vad de har för sorts grejer och sedan far jag bara dit och köper det utan att strosa runt och leta överallt. 
Nog för att jag älskar att gå i affärer men nu så känner jag bara att jag inte orkar springa omkring där med magen bland folk. 
 
Så får se vad vi kommer hem med för saker idag men jag hoppas att vi kommer att ha nästan allt som behövs till bebis då han bestämmer sig för att komma. Vet inte varför men känns som att det kommer bli tidigare, men samma sak sa de som jag följer på Youtube och nu har hon gått över tiden så man kan aldrig vara helt säker.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0