Vecka 49: December

Jag vet att det är nytt år och hade gärna velat, trots att detta är långt ifrån ett måste, gjort klart alla dessa inlägg innan året tog slut. Men jag är inte känd för att vara snabb.
Anledningen till att jag ens gör detta är för att jag tycker att det är så roligt att skriva temainlägg då man inte har något bättre att skriva om och dessutom så är jag en sådan som tycker om att gå tillbaka och läsa sådant som jag skrivit om tidigare och vissa av dessa tycker jag är lite roligare att läsa än mitt vanliga babbel.
 
December var en månad som jag tycker gick fort när jag var uppe i den men när jag kollar tillbaka på föregående månad så inser jag hur mycket saker som faktiskt har hänt under de 31 dagarna, mer än jag trodde även om jag spenderat många dagar hemma med att inte göra så mycket. 
Mycket av det som hände är saker som jag inte känner att jag kan ta upp ännu men det kommer komma ett inlägg om sådant längre fram. Anledningen är väl att jag inte vill att vissa människor ska få reda på saker förrän det är 100% klart.
 
Men det bästa med december är ju ändå julen trots att jag måste erkänna att jag inte haft en enda julkänsla inann julen 2015. Snön lyste i princip med sin frånvaro, suget efter julmat var mycket liten och inte ens julmusiken kunde få julkänslorna att komma. Men jag fick en trevlig uppesittarkväll och en mysig julafton som hamnar på topp tre över bra jular :)
 
Så tack till alla er som var med under december och nu är det bara att hoppas på att januari, och det nya året, kommer bli minst lika bra.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0