9. Maj

Den andra maj kom Robert hem från sin lilla semestertripp till fjällen så då var det bara att packa in det sista från lägenheten i bilen  och sedan bege oss till vårat nya hem.
De första dagarna var inte alls roliga då det kändes vemodigt att vara tillbaka samt att vara gravid och leva bland en massa kartonger och inte hitta någonting medan Robert var på jobbet.
Men vi lyckades få ordning och stressad som Robert är så var vi så gott som klara bara ett par veckor efter att vi flyttade in.
Detta resulterade dock i att jag hade ont i höften i princip varenda dag på grund av överansträngning...
 
Blev även några båtturer och trollingfiske denna månad. For första gången ut i  havet utanför Umeå men det blev en mindre lyckad resa eftersom jag slog ett hål i huvudet och började blöda redan från början av trippen. Så spenderade sedan dagen med att kräkas från båten, om det berodde på att jag var gravid, på att jag slagit i skallen eller för att jag var sjösjuk vet jag inte.
Sedan fick Robert och Sören bara en fisk också, en minimal spigg...
 
Månaden slutade med en tripp till stugan med Holmsundsgubbarna, blev bara tre turer dit med båt i år för min del och detta var den första utav dem.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0