5. Mars

Mars bestod av skoterturer, pimpling, ultraljud och årsdag.
 
Månaden började med att vi tog skoter, skoterpulka och hundar och for en helg till våran kompis som gick bort för några månader sedan. 
Vi var några stycken som for ut på lördagen med skotrarna och hade trevligt trots att vädret gärna fått varit bättre.
Jag mådde illa och kräktes hela kvällen sedan och mådde inte specielt bra på söndagen heller så när de andra tog en kort sväng och pimplade och grillade på söndagen så stannade jag och vilade. 
När vi sedan tog skotern tillbaka till Storarmsjö igen innan vi skulle hem så kräktes som bara den, inte den roligaste skoterturen jag varit med om.
 
 
 
 
Blev sedan en heldag i Holmsund med pimpling. Det var en relativt jobbig dag eftersom Robert hela tiden ska byta ställe då han pimplar och att ha en massa kläder och gå fram och tillbaka med massa saker är nog jobbigt utan att vara gravid och illamåeende. 
Men vädret blev jättebra under slutet av dagen och lite häftigt var det att sitta och pimpla och se fartyg åka förbi en bit ut.
Blev även mer pimpling för Robert i stugan och här i Åsele under Åselenappet som är en pimpeltävling som hålls varje år. Förra året kom han med och fick pris men i år hade han inte lika tur.
 
 
 
 
Sedan var det återigen dags att fara till stugan under sista helgen i mars för att  fira påsk där. Blev att umgås med en massa trevliga människor och se på när Robert lyckades köra fast med bilen på isen för att sedan få bogseringshjälp av en traktor :p
 
 
 
 
Denna månad, under samma helg som vi var hos våran kompis, så firade jag och Robert 9 år tillsammans. Var lite sur över det då eftersom jag ville att vi skulle göra något bara vi två men nu i efterhand så är jag otroligt glad över att vi var där den helgen för det är en helg att minnas, även om jag mådde skit.
Sedan så fick Robert sitt nya jobb här eftersom hans jobb i Vännäs gick i konkurs. Jag var inte alls glad över att behöva flytta och även om jag fortfarande inte trivs här så går det an att bo här. Att bo i hus och slippa trängas i en liten lägenhet underlättar och att få ha Casper också givetvis.
 
Månaden avslutades sedan med att vi var på ultraljud och fick veta att det var en liten kille därinne. Det visste jag nästan redan innan eftersom vi varit på KUB-test bara några veckor innan och då tyckte jag att jag såg något som inte finns hos tjejer ;p Men eftersom jag inte är utbildad inom det området så visste jag ju inte om jag såg rätt.
Efter detta ultraljud kunde vi berätta att vi två skulle bli tre vilket jag även gjorde här. :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0