3. Februari

I februari så var vi en helg hos pappa för att fara ut med skotern och fiska men också för att pappa skulle få veta att han skulle bli morfar.
Men det var inte den enda trippen jag tog denna månad utan var även ner till Stockholm för att närvara vid min mosters begravning och umgås med släkten där nere. 
Blev några intensiva dagar med lite sömn men roligt hade jag i alla fall, trots omständigheterna. Även om jag måste medge att jag inte mådde allt för bra på varken dit- eller hemresan.
 
Blev även överraskad av Robert med blommor, choklad och ett gulligt kort, dagen innan alla hjärtans dag. Anledningen till detta var för att han var borta hela helgen och skulle komma hem så sent på alla hjärtans dag så han hade gömt det nere i källaren och sa då åt mig redan på lördagen att det fanns något till mig i källaren. ♥
 
Fisket i Åsele
 
Roberts fina överraskning
 
Moster Monikas begravning, RIP ♥
 
Naturhistoriska
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0