21. November

Efter oktobers gråa dagar tog vi nya tag och blickade framåt. 
Vi började månaden med att fara på firmafest tillsammans med Roberts jobb och trots att det kändes vemodigt att fara iväg från Casper så måste jag säga att det var värt det.
Det var god mat, en superbra show i trevligt sällskap. Önskar bara att jag sluppit ha ont i magen hela kvällen. Sedan var det även första gången som jag och Robert sov på hotell tillsammans, annars har vi bara varit iväg var för sig. Jag till Hemavan och Haparanda efter att ha jobbat med att dela ut enkäter på bussen och han i samma veva som han gick nån utbildning via jobbet.
 
Sedan var ju även planerandet av Caspers dop i full gång! Dopet blev som sagt inte här utan i Vännäs eftersom han det är där runt som vi har flest släkt och vänner och jag är glad att det blev där för prästen, som var otroligt skicklig och smittade av sig med glädje, var en gammal barndomskompis till Roberts mamma.
Dopet kunde inte ha blivit bättre och jag är så glad över att få träffa så många människor och för allt som Casper fått.
 
Efter detta var månaden slut och november är nog den månad som var över innan den ens hunnit börja.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0