2. Robert

Meningen är att jag först ska skriva ett inlägg om en månad och dagen efter om något som denna månad får mig att tänka på, har alltså skrivit det första som dök upp i skallen och i januari så är det Robert helt enkelt för att han fyller år då.
 
Jag vet inte hur jag på bästa sätt ska beskriva mannen i mitt liv men jag ger det ett försök. Han är knasig, virrig och har enorm beslutsångest. Han är lättretlig och har världens sämsta morgonhumör. Han är envis och kanske inte den mest romantiska personen som går att hitta (även om han ibland har förvånat mig).
Men han är också gullig, snäll och uppfinningsrik. Han brinner otroligt mycket för sin hobby, fiske om någon nu skulle missat det, på samma sätt som han är engagerad till att hjälpa alla i sin omgivning, så väl släkt och vänner som helt okända personer.
Han är social, pratglad, rolig och den bästa pappan till våran son.
 
Jag är så glad att jag får ha den här människan i mitt liv, även om vi kanske inte alltid kommer övrens. Vi kompletterar varandras brister och vi har båda växt som personer under de snart 10år som vi varit tillsammans. 
Tror inte att Robert vet hur mycket han hjälp mig under de jobbigare stunder i mitt liv genom att bara finnas där och jag hoppas att det alltid kommer att vara vi. ♥
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0