15. Augusti

Tre helger i augusti spenderades på ett eller annat sätt i Lycksele, mest på grund av läkarbesök.
 
5-7 augusti
Hade läkartid på fredagmorgon som sedan blev framflyttad till lördag då vi redan var på väg. Som tur var hade vi tagit med oss husvagnen för att spendera helgen på Kattisavan utanför Lycksele så det gjorde inte oss så mycket utan det underlättade bara.
På fredagen kom även Johan och hälsade på och sov över i husvagnen med oss. 
Lördag var sjukhusbesök, djurpark och skogsmuseum.
Söndag var djurpark, hemfärd, fiske i junsele samt en sväng till Vitterhuset. 
Efter denna helg var det vila hela måndagen!
 
12-14 augusti
Planen var att på fredagen vid 13.00 hämta en reservdelsbil i Skellefteå. Men det ändrades lite då vi i sista sekund fick en läkartid på morgonen vid 7 i Lycksele.
Vi visste inte om jag skulle bli inlagd så vi tog med oss alla saker. Men blev inte så.
Istället for vi hem igen, hämtade Johan och hans kompis som kommit från Bjurholm och sedan tillbaka till Lycksele (på genomresa bara vidare mot Skellefteå).
På tillbakaresan med bil på bogsering stannade vi i Lycksele igen och åt middag.
Sedan hann vi bara hem innan det var dags att åka till Lycksele igen, jag hade fått en blödning och fick spendera natten på sjukhuset för observation.
 
18-21 augusti
Fick en ny läkartid den 18e och skulle komma in på förmiddagen. Kändes skönt med sovmorgon innan vi for men det slutade med att jag fick värkar 04.30 på morgonen och vi åkte in direkt.
03.23, nästan 23 timmar senare, föddes Casper.
Vi stannade på sjukhuset till söndagen eftersom jag både opererats men också hade dåligt järnvärde så fick sammanlagt 4 påsar med blod.
Även måndagen den 22a så åkte vi in till Lycksele så att Casper kunde träffa barnläkaren. Vi hade kunnat stanna en natt extra från söndag till måndag men vi var så less på sjukhuset.
 
Så ja mycket rännande till Lycksele men måste ge en eloge till dem att de faktiskt valde att ge mig många läkartider för att kolla upp mig. Även om vi har 8-9 mil enkelväg...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0