13. Juli

Det hände rätt så mycket i juli också. 
Fiske i Malgomaj/Vilhelmina, 3 marknader, Bröllop, ett par svängar till Umeå och Lycksele för shopping. 
När det var juli så kändes det som att jag bara satt hemma och slösade bort tiden men så här i efterhand så inser jag att jag gjorde betydligt mer än jag själv insåg.
 
Marknaden här var otroligt rolig trots att Robert var överbeskyddande och höll mig inomhus på kvällarna eftersom han var rädd att något skulle hända mig. Det var jättetråkigt att jag inte fick spendera mer tid med de andra men de dagarna är ändå dagar som jag kommer att minnas resten av livet.
När alla sedan for hem och jag lämnades helt ensam här (även Robert for) så har det aldrig varit tystare och tråkigare omkring mig. 
Även Vännäsdagarna var roliga trots att jag gärna umgåtts mer med mina syskon och Daniel och hans kompisar istället för att sitta barnvakt två kvällar i rad. Har inget emot att vara barnvakt åt mina älskade syskonbarn men roligare när de är vakna och man får umgås med dem istället för att de bara ska sova.
 
Sedan har vi ju bröllopet i slutet av juli då Roberts moster gifte sig. Jättefint med god mat och lite synd att Robert hade så bråttom iväg, han skulle fiska, för jag hade gärna stannat några timmar till och umgåtts.
 
Något mindre roligt från juli? Fick hepatos och till det tillkom sedan flera nätter utan sömn och en otrolig klåda som höll på göra mig galen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0