1. Januari

Årets första månad började i trötthetens tecken, fick veta på julafton att jag var gravid med Casper. Eller rättare sagt så visste vi detta redan innan eftersom vi gjort IVF men det var på julafton vi kollade om det tagit sig genom att ta ett graviditetstest.
Men var som sagt trött redan från de första veckorna och illamåendet slog också in ganska fort, även om kräkningarna inte kom förrän ett par månader senare då de egentligen skulle börja på att avta.
Sedan kom månaden också att handla mycket om liv och död vilket jag skrivit ett inlägg om. 
Min ena bror fick sitt andra barn, min moster gick bort och det gjorde även Roberts farfar. Var även årsdagen för en av mina gamla klasskamraters bortgång för två år sedan och sist men inte minst så var vi på vårat första VUL för att kolla att vi hade en levande bebis därinne, och det hade vi ju såklart, men i inlägget skrev jag inte om det mer än att jag nämnde att den dagen kom att handla om livet.
Allt detta skedde även under en veckas tid, så det var en intensiv vecka.
 
Vad hände mer?
Jo vi var ett par svängar till stugan och firade även Roberts födelsedag där med släkt och vänner och vi hade det jättetrevligt., även om jag tror att det var den helgen som Robert lyckades tappa sin telefon då han var ute en sväng med skotern. Vi letade som galningar men lyckades aldrig hitta den.
 
Vårat första ultraljud i vecka 9 (8+1) och visst ser man att det är en liten bebis där? ♥
 
En mycket trött Torgny i stugan i slutet av januari

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0