♥ Lördagens bröllop ♥

I lördags var vi på bröllop då Roberts moster Loella gifte sig med sin Stefan. 
Vigseln i Backenkyrkan i Umeå var jättefin, även om den kanske gick lite snabbt, vilket å andra sidan säkert bara var bra för det var svårt att hålla sig från tårar.
Efter vigseln åkte vi till Ersboda en snabb sväng innan vi begav oss mot Hissjö för mat och fest. Allt hölls i bygdegården där.
Middagen serverades på eftermiddagen och vi fick fläskfilé med rökt renkött och västerbottensost tillsammans med sallad, kantarellsås och potatisgratäng. Var även något med rödlök som man kunde ha till men det testade jag aldrig.
Efter middagen blev det såklart bröllopstårta och öppning av bröllopspresenter, även då var det svårt att hålla tårarna borta!
 
Det enda tråkiga var att behöva lämna bröllopet så tidigt. Robert skulle till Vilhelmina och fiska med sin pappa så jag hann knappt tugga ur munnen från tårta innan han ville fara.
Hade det inte varit för det så hade jag inte haft något emot att stanna hela kvällen och natten bara för att få umgås med alla underbara människor. För även om jag själv anser att jag är en osocial människa så är det svårt att inte trivas runt Roberts familj. Alla är så öppna och glada att det inte går att inte känna sig välkommen.
 
Tack igen för att vi fick komma och dela denna dag med er och önskar er all lycka i framtiden!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0