Helgen: fredagen

Började skriva om helgen i ett inlägg men insåg att det skulle bli en hel roman och då hade jag inte ens skrivit om halva, så delar upp det på tre istället :P
 
I fredags så slutade Robert jobbet redan klockan 09.00 eftersom vi skulle till lasarettet i Lycksele men redan då vi är på väg så hör de av sig att det inte blir förrän på lördagen eftersom läkaren jag skulle träffa fick en akutoperation.
Men detta gjorde inte oss så mycket. Vi skulle liks till Lycksele för att spendera helgen på campingen i Kattisavan så vi kom oss bara tidigare dit samt att vi slapp leta ställe i Lycksele att ställa husvagnen på eller försöka få in den på lasarettets parkering.
 
När vi sedan kom fram till campingen så var det bara att ställa i ordning allt, både in- och utvändigt. Campingen var lika fin som jag minns det från när vi var där för två år sedan förutom det att de höll på renovera samt hade lite saker stängt då det varit ett flyktingboende under vintern/våren.
Så även denna gången fick vi bomma restaurangen, förra gången var det på grund av en firmafest som hölls där och denna gång för att de inte öppnat då de som bott där flyttat så sent.
Men att göra middag tillsammans med Robert i husvagnen var inte helt fel det heller.
 
Efter att vi ätit kom Roberts lillebror Johan. Det blev då fiske och öl för grabbarna (de har en tjärn på campingen där man kan fiska ädelfisk förutsatt att man köpt fiskekort). Och medan de sysselsatte sig med det så gick jag runt och tog lite bilder, läste en bok och gör det som jag tycker att man ska göra då man är på campingsemester, ta det lugnt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0