Upp som en sol och ner som en pannkaka

Den här dagen började faktiskt bra. Vaknade relativt tidigt och kände mig inte allt för trött trots det faktum att jag fick hostattacker så fort jag somnade inatt.
Satt och skrev med Robert och Birra på Facebook, kollade runt lite och gick sedan upp för att gå och kolla kartonger på ICA men fanns inga.
Sen efter det kom mamma och hjälpte mig packa det sista ur skaffferiet+ de andra köksskåpen så nu ekar det tomt även där. Fick även hjälp med all disk.
 
Började sedan känna mig lite tröttare och tänkte att det nog berodde på att jag inte ätit nått mer än en glass då jag klev upp. Så tog min järnbrustablett och en stund efter det en macka eftersom jag började känna sug i magen som jag trodde berodde på hunger. Tanken var att göra klart i köket och sedan handla lunch.
Men istället började jag må jättedåligt och medan min snälla mamma hjälpte mig med kattlådan som jag inte får rensa själv så fick jag stå bredvid och kräkas...
När mamma gick hade jag inte så mycket val än att gå och lägga mig och sova en stund, var alldeles skakig i kroppen och inte ens vatten gick ner eftersom det kom upp lika fort igen. 

Kom sedan på när jag vaknade att det kanske inte var så smart att dricka järnbrustabletterna på tom mage och speciellt inte med tanke på hur känslig jag är för just järn.
Har fortfarande inte kunnat äta nått då jag mår lite illa fortfarande men har varit på ICA och handlat lite så blir att göra mat snart. Har i alla fall fått i mig ett glas mjölk och ett glas chokladmjölk för att se om det lilla illamåendet som är kvar släpper så jag kan äta mat sedan.
Lite komiskt att tanken var att handla middag när jag gick på ICA, blev visserligen en del mat men mest drickbara grejer. Handla inte när du är hungrig? Nä handla inte när du är törstig och mår illa xD
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0