Ny dag imorgon

Blev lite gjort idag i alla fall även om min önskan hade varit att hinna med mer. Men ibland måste man lyssna på sin kropp och jag behövde verkligen den där tuppluren och lugna kvällen idag.
Är bara glad att jag ens fick i mig nått ätbart efter hur jag har mått idag. Blev en enkel middag bestående av tacoskal fylld med tomater, avokado, ananassalsa, gräddfil och ost. 
Önskar att min aptit kunde komma tillbaka för just nu är den väldigt dålig och speciellt dagar som denna då man inte mått särskilt bra. När blir man som de gravida som man hört talas om som äter allt i tid och otid och har underliga cravings? 
Tur för mig i alla fall att jag blivit bjuden på middag så mycket av min bror att jag fått i mig varierad mat de dagar jag orkat masa mig dit.
 
Nu ska jag snart försöka sova för trots min powernap tidigare idag så känner jag mig ändå otroligt trött. Är ju en ny dag imorgon. En ny dag då jag ska försöka få i mig mat INNAN jag börjar göra nått annat och sedan är det bara att hålla tummarna att jag får må tillräckligt bra för att orka fixa i källaren så den blir någorlunda klar.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0