Härligt uppvaknande

Somnade inte förrän vid tre inatt och har sedan hostat hela natten så har inte sovit jättebra. Har även vaknat en del gånger nu på morgonen av solen som lyst in från köket.
Men strax före åtta var det tydligen färdigsovit då jag vaknade av världens oljud utanför lägenheten. Var till slut tvungen att gå upp och titta ut vad det kunde vara och såg folk utanför som höll på sopa bort allt grus precis nedanför sovrumsfönstret. Men lät värre än jag vet inte vad, ungefär som att de höll på skära i stenarna med knivar.
Och såklart när man börja piggna till så var de helt plötsligt klara så hoppas att de gjort ett bra jobb nu så att man inte blev väckt i onödan ;)
 
Så ska snart upp och sätta igång och packa ur lite torrvaror som jag inte behöver använda nått mer denna vecka och kasta lite gamla grejer från skafferiet. Känner mig lite piggare idag och hoppas nu denna hosta inte kommer vara allt för långvarig så att jag slipper börja med nån hostmedicin då det fanns så många som inte var säkra under en graviditet. Inte livsfarliga men vill ändå inte riskera något om hostan kan läka ut av sig själv, ja jag är en tönt när det kommer till läkemedel. Har alltid varit och kommer nog alltid att vara.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0