Vecka 36: På TV

Nu när vi äntligen har tv igen och jag är hemma på dagarna så kan jag kolla på de program som jag inte kunnat se på några månader då vi varit utan. Låter som en lat och bortskämd snorunge men att kolla på tv är något jag gillar och kan lova att jag inte är ensam om det.
Just nu finns det väl egentligen bara ett program som jag följer och det är King of Queens som visas med två avsnitt varje dag. Vet inte hur det kom sig att jag fastnade för det men fast är jag.
Annars blir det mycket MTV, igår såg jag reprisen av VMA och blev en aning besviken då det inte var lika bra som det annars brukar vara. Får se fram emot EMA istället.
När Robert är hemma blir det mycket History Channel men det tråkiga med den kanalen är att de visar så mycket repriser och de visar till och med samma reklamfilmer som de gjorde för ca ett år sedan. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0