Vecka 39: Från förr

Istället för att bara ta bilder från förr så bestämde jag mig för att ta bilder från då och nu.
 
Jag då och jag nu

Robert då och Robert nu

En till på Robert för att visa att han alltid varit fiskenörd! ;)
 
Jag och Daniel då och "nu" (den nya bilden är faktiskt rätt gammal men enda jag hitta på oss då vi inte ser ut som vi är surast i världen)
 
Daniel då och nu, en lite nyare bild på Daniel än den förra ;)
 
Findus när han bara bott hos oss några veckor och Findus nu 
 
Mellis som kattunge och Mellis idag
 
Jag och Mellis då och nu
 
Nova som valp och Nova förra sommaren
 
 
Nova och Findus för två år sedan och för några veckor sedan
 
Torgny bara några veckor gammal och Torgny i vintras
 
Torgny igen då jag älskar dessa båtbilder!
 
Jag och Robert då och nu, suddiga bilder men de fick duga då jag inte hitta några bättre just nu
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0