MMM=Milkshake, Max och Magic Mike

Städade och donade hela dagen i lördags vilket jag skrivit om tidigare men det kändes inte som en jobbig grej som det annars brukar göra när man städar. 
Efter jag var klar med det gick jag en promenad med Torgny, gick och handlade och kollade sedan Youtubeklipp när jag kom hem.
Robert kom hem på kvällen men kan inte påstå att han var långvarig hemma utan han stannade väl 15 minuter max innan han for för att hälsa på några vänner till oss och sedan for han till sin kusin där han blev kvar över natten, kändes väldigt tråkigt då jag hade hoppats på att han skulle vara hemma med mig men fick göra det bästa av situationen så gjorde dipp, tog fram chips och kollade på Magic Mike & Magic Mike XXL. Hade ej sett någon av dessa tidigare och även om jag tyckte att de var bra (Andra var bättre än första enligt mig) så känns de lite överhypade.
 
 

Igår var det tänkt att jag och Robert skulle hitta på något, jag var jättesugen på att fara till något skogsparti med sevärdheter men det tog ett tag innan Robert hittade skjuts från sin kusin och tillbaka till våra vänner där bilen stod.
Men en sväng till stan på eftermiddagen hann vi med och äntligen fick Robert tummen ur och köpte nya skor. Hans plan var först att gå i sina foppatofflor, som dessutom är trasiga, hela vintern...
Vi hann även med att äta på MAX innan vi åkte hemmåt igen.
Kvällen avslutades med bingolotto, solsidan och milkshake.
 
 
 
Så helgen blev rätt okej i alla fall och kommande helg är en helg som jag ser fram emot, men mer om det längre fram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0