Vecka 47: Morgonmänniska-Kvällsmänniska

Jag har aldrig varit en morgonmänniska och kommer nog aldrig att bli en heller. Har egentligen inte svårt att ta mig upp på morgonen men går ändå alltid runt som en zombie halva dagen, oavsett hur mycket jag sovit på natten.
Så gissa då hur jobbigt det är då Robert ska dra med en ut och fiska klockan 05.00 och det fortfarande är mörkt ute...
Nä kvällsmänniska låter mer som mig och jag har kommit fram till att jag får mycket mer gjort på kvällarna än på dagarna även om jag skulle vara hemma hela dagen och inte ha så mycket bättre för mig. Det är som att det blir mindre stress att göra det efter middagen än om jag skulle göra det före.
Däremot så kan jag ibland tycka att det är drygt att jobba kväll, även om det bara är en kort kväll. Då tycker jag att det är roligare att jobba kort dag och sluta 12.00 så lite dubbelmoral har jag nog angående det där med morgon- eller kvällsmänniska.
 
Den osminkade zombielooken ;p
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0