Vecka 40: Svart

Jag ligger så långt efter men hade tänkt ta igen det nu i veckan.
Vecka 40s tema var Svart och här är min bild.
 
 
Nu kanske ni frågar er vad detta ska föreställa och det ska jag tala om. I början på oktober så hade vi ett jättefint norrsken och som jag uppfattade det så sträckte det sig över hela Sverige den kvällen.
Jag såg att folk började dela bilder på facebook och instagram och gick ut för att kolla. Utanför oss såg man i princip ingenting och jag blev besviken, tills jag fick veta av Daniel att det syntes mycket hos dem. Väntade på att Robert skulle komma hem så att vi kunde fara dit men när vi väl kom dit var det inte så mycket kvar. Fotade i alla fall men telefonkameran var inte det optimala, vilket man kan se på den här bilden. Man kan tro att det var extremt lite men det var mycket, mycket mer än det som man kan urskilja från min bild.
Men som sagt hade jag önskat att de var mer då jag aldrig upplevt ett knallgrönt, strålande norrsken. Men det kommer väl en dag då man får uppleva det med.

Såg även senare på kvällen när jag gick hem från affären ett mer lilafärgat norrsken men blev inga bilder där heller. 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0