Vecka 27: Klockan 12

Detta var ett litet annorlunda tema för veckan.
 
Så vad gör jag en vanlig dag klockan 12.00? Som det ser ut just nu så har jag nyss ätit lunch med Robert. Antingen hemma eller på ett lunchställe som vi brukar besöka för att äta lunchbuffé.
Har vi ätit hemma så plockar jag troligtvis av bordet vid 12.00 tiden och har vi ätit där borta så har jag nyss kommit innanför dörren. Det är en väldigt händelselös tid på dagen detta. 
 
Idag klockan 12.00 så kommer jag antingen vara ute med hundarna eller på väg till mamma eftersom jag ska förbi där tvärt. Känner fortfarande att jag inte kan vara ute mer än ett par timmar. Hade egentligen tänkt gå till Sandra men eftersom jag vet att jag kommer vilja vara där länge om jag går dit så är det bättre att gå dit någon dag sedan då jag har mer tid eller rättare sagt när jag känner att jag kan lämna Torgny längre än 1-2 timmar.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0