Stugan

Nu har vi varit i stugan i lite mer än en vecka med endast ett kortare uppehåll i Åsele och Östersund. Dessutom var vi både till Holmsund och Vännäs en sväng igår kväll. Vi började med att hämta Erik i Holmsund och sedan for jag och lånade Daniels dator, det är därför som jag skriver nu eftersom jag hatar att skriva på telefonen. Lånade den egentligen inte för att blogga utan för att betala räkningarna, men blev bara sugen på att skriva lite eftersom jag gör det så mycket annars.
Sedan hann jag även hem en sväng för att duscha och hämta lite mer kläder och andra saker.
 
Så nu blir det väl att lägga över lite bilder från telefonen och lägga upp några inlägg i alla fall.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0