Nova 7år! ♥

Idag blir våran älskade Nova/Gris 7år! ♥
 
Ibland tycker jag som att det känns som att vi haft Nova i en hel evighet, att hon alltid har funnits där och att alla minnen är sådana där hon är med. Men en evighet är det såklart inte men 7 år är inte fy skam det heller.
Jag är så otroligt glad att jag lyckades övertala Robert till att köpa denna underbara hund till oss. Det var min brors hund Molly som fått valpar och minns faktiskt vad jag gjorde den dagen, jag var på biltur med Sandra och Robert mitt ute i ingenstans. Sedan ringer Sandras telefon och Magnus berättar att valparna blivit födda.
 
Så hur övertalade jag sedan Robert så att vi kunde köpa en? Jag bar bara ut henne och visade honom hur otroligt söt hon var. Det var nog det smartaste jag gjort i hela mitt liv för han blev kär på direkten.
Sedan den dagen har vi inte ångrat oss en sekund. Hon har aldrig varit speciellt jobbig, om man bortser från vilken stor mattjuv hon är. Men alla hennes underbara sidor väger tyngre än denna enda dåliga.
 
Grattis på födelsedagen älskade hund! Hoppas på många fler år tillsammans med dig! ♥
 
 
Och ja jag får inte glömma att det även är Novas syster Royas födelsedag också ;)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0