Ännu en dag har gått

Då var snart den här dagen slut. Har nyss gett Torgny hans smärtstillande så ska väl bara duscha och sedan gå och lägga mig. Robert är och fiskar fortfarande så får väl se vilken tid han hade tänkt dyka upp med sin fångst. Han är och fiskar gös och minst tre stycken vet jag att han har fått.
 
Återstår att se vad morgondagen har att erbjuda. Var en sväng på secondhand idag och köpte lite filmer på VHS (och jag som nyss gett bort två fulla banankartonger med sådana filmer till pappa). Så ikväll dammade jag av våran gamla VHS och kollade på Reine och Mimmi i fjällen. Minns inte när jag såg den senast men det var bra många år sedan.  Så nu om jag får tråkigt imorgon och fortfarande känner att jag måste vara hemma med Torgny kan jag ju alltid kolla på någon av de andra filmerna som jag har köpt. Och sedan när jag är less på dem så skickar jag dem till mamma eller pappa ;)
 
Hoppas att ni har haft en lite mer spännande och händelserik dag än vad jag har haft.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0