Trött, tröttare, jag

Somnade såklart sent igår med, vad hade jag väntat mig? Men till en viss del var det Roberts fel som höll mig vaken genom att smä jävlas med mig på skämt.
Gick då bara bra att jobba idag i alla fall och gick även bra att plugga när jag kom hem (varvat med hundpromenad och diskning). Värre blev det efter maten...la mig ner framför tvn ett tag för att vila maten, gick sedan och läsa några sidor men ögonen gick bara i kors så lade mig i sängen igen och har sovit några minuter och det gjorde det verkligen inte bättre!
Funderar starkt på att gå och lägga mig för kvällen typ nu och sova ut och ta nya tag imorgon...
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0