Sova eller inte sova?

Funderar på om det börjar bli dags att hoppa i säng efter en dag med blandade aktiviteter. Vaknade tidigt men drog mig kvar i sängen och framför tvn i två timmar. Åt lunch och ägnade sedan två timmar till att läsa om amerikanska revolutionen och upplysningen. Efter det ville jag inte slösa på mer soltimmar så gick och handlade fika och sedan  gick jag och Torgny en promenad hem till mamma där vi blev kvar till strax efter 21.00
Väl hemma igen så började jag med att se Harry Potter som gå på tv nu men det slutade med att jag gick och satte mig vid datorn, med tanken att bara läsa en sida i historieboken under reklamen för att sedan bli sittande med att läsa hela kapitlet om franska revolutionen, göra anteckningar och svara på frågorna till det. 
 
Nu känner jag mig superpigg (till skillnad från tidigare ikväll då jag gick runt och gäspade som en tok) och funderar på om det är lönt att ens gå och lägga sig och försöka sova? Hade ju velat ta mig upp tidigt imorgon och göra bort morgondagens inplanerade studier på morgonen och sedan dammsuga och skura och efter det ha en lugn eftermiddag och kväll tillsammans med Robert.
Så att försöka sova eller att inte sova? Det är frågan...
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0