Onsdag

Kom inte på någon bättre rubrik så den får duga.
Drog mig i sängen riktigt länge idag och när jag sedan gick upp så började jag med att gå ner i källaren och ta upp tvätt och starta en maskin till och nu behöver jag förhoppningsvis inte tvätta mer förrän då vi kommer hem från stugan.
Sedan så har jag läst igenom sammanfattningar av det jag skulle läsa på den här studieguiden, gjort prov nr 4 och testa mig själv uppgifter samt även börjat på det första uppdraget och gjort lite mer än halva. Verkar som att jag kommer att bli klar med detta redan imorgon och ligger då långt före min tidigare planering vilket inte är helt fel. 
 
Nu ska jag äta en mycket sen lunch och efter det är det promenad hem till mamma som gäller för att hämta ett paket som jag har fått dit. Vad det är i det skriver jag om lite senare. Men för att få det att bli som jag vill ha det så kommer en del ommöblering behöva göras innan.
Får även se om jag får med mig Robert ut på en promenad idag. Vi var ute en sväng igår bara han och jag, vilket resulterade i att hundarna passat på att äta upp allt torrfoder för katterna medan vi var borta...men idag slipper vi det eftersom det inte finns någon mat att äta upp...
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0