Måndag

Då var denna dag snart över. Jag började dagen med att som vanligt vakna sent, så dygnet är fortfarande felvänt men imorgon blir det ändring på det då jag ska upp 06.00 för att fara och jobba.
Efter uppvaknade strax före 12.00 så promenerade jag hundarna, startade en tvätt, ringde till csn och skatteverket för att få klarhet i en massa funderingar angående årsinkomst, skatt m.m. När jag sedan var klar med allt detta så hade klockan hunnit bli 14.00.
Åt sen lunch och hann bara äta klart och läsa en halv sida i historieboken när Robert sa att det var dags att fara till mamma och lasta soffan vi fått och köra den till Storarmsjö.Gick lättare än vi trodde för mig och Daniel som bar soffdelarna som nu är i Storarmsjö.
När vi kom hem så var det bara att lasta av en grej hos mamma, ta en snabb sväng på second hand och sedan fara hem och göra sen middag och sätta igång och plugga. Har suttit i ca två timmar nu och läst och svarat på frågor om forntiden.
Nu blir det en sista promenad med hundarna och sedan hoppa i säng och sova så att man är utvilad för morgondagens jobb.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0