Jobbmåndag

Idag är det jobb 7-16 som gäller men efter en fullspäckad vecka förra veckan och en helg fylld med plugg så hade jag hellre haft en lugn dag idag.
Känner mig nästan stressad av att vara här nu när jag har så mycket att göra med studierna.  Trodde att det skulle vara lite första studieguiden men 109 sidors läsning, mycket frågor, 3 prov och webblektioner är ganska mycket på 9 dagar.  Dessutom är jag väl lite överambitiös som antecknar till varje text men lättare att komma ihåg det viktigaste om man antecknar det. 

Men idag är det som sagt jobb som gäller och när jag slutar har jag en telefontid med vårdcentralen och efter det ska jag en sväng till mamma och skriva ut papper till csn. När det är gjort funderar jag på att fara iväg med lite skräp till återvinningen och slutligen tvätta en maskin med tvätt innan jag kan känna mig nöjd med dagen.  




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0