Tack för denna helg!

Fredag: 
Var med mamma, min bror Göran och min morbror på Second hand och Resturcentrum och fyndade lite innan det egentligen var tänkt att jag och Robert skulle fara och fiska. Men istället så försökte vi leda reda på mannen som har hand om en stuga vi brukade hyra förut för att se om Robert och hans bror kunde hyra den på lördagen. Men det slutade med att vi istället kollade efter ett bra ställe att ställa husvagnen.
Robert for sedan för att hämta husvagnen medan jag for hem och latade mig vid tvn.
Vi åkte sedan tillbaka dit igen för att lämna husvagnen innan vi åkte hem igen för att kolla på tv innan vi somnade.
 
Lördag: 
Robert åkte till husvagnen någon gång på förmiddagen för att sedan komma tillbaka då han glömt köpa mask och för att han ville ha Nova med sig. 
Själv gick jag till mamma och lämnade Togge innan vi for till Alma för att fira henne då hon fyllde 6år, vart tar alla år vägen?

Kvällen spenderades med att äta tacos till middag hos mamma tillsammans med mamma, mina bröder och min morbror och blev kvar där till sent. Så min snälla bror Daniel var snäll och följde med mig hem.
Fick även spela lite Five nights at Freddys, det är läskigt men inte på det sättet man kan tro och dessutom plågar man sig själv med att fortsätta spela det då man blir så envis på att "bara klara en natt till".
 
 
 
 
 
Söndag:
Fick kanske inte det bästa uppvaknandet eftersom Torgny (som verkar glömt att inomhus inte är en toa helt plötsligt) bajsat i hela vardagsrummet och även kräkts på några ställen. Jag trodde att han hade fått mask men mamma intygade mig om att han kräkts upp spagetti som hon gett honom kvällen innan. Hur som så fick hon komma och hjälpa mig eftersom jag inte klarade av att ta upp det själv.
Även om det inte är mask så tror jag ändå att både Torgny och Nova ska få varsin kur eftersom katterna fått det och det är svårt att hålla kolla på allt de stoppar i sig när man är i stugan.
 
Sedan spenderade jag även dagen igår hos mamma och blev bjuden på middag ännu en gång men denna gång blev det grillat kött och hemmagjord klyftpotatis med sallad.
På kvällen följde jag med Robert för att meta men följde bara med ut till ett ställe eftersom myggen var som besatta. Då var det lugnare att sitta i bilen och läsa och låta Robert meta. 
Innan vi åkte hem blev det att fara ner på Roberts jobb så att han kunde göra nedsänkning innan det var dags att fara hem och sova.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0