Sommaren var kort och det mesta regna bort

Nu har vi varit hemma sedan i lördags och det känns otroligt konstigt och ångestfyllt. Att vara i stugan är till vissa delar jobbigt då man saknar toalett, rinnande vatten, tvättmaskin och att ha el 24/7 men när man åker därifrån så känns alla dessa grejer som att de är värda att vara utan.
Men vi har ju inte vara varit i stugan trots att vi har varit där väldigt mycket i sommar. Förutom att vara i stugan så har vi ju varit på djurparken på Frösön i Östersund, vilket jag redan har skrivit om. Sedan så var vi ännu en sväng åt det hållet förra veckan då vi åkte till ett ställe utanför Strömsund för att köpa en båt men det kan jag skriva lite mer om senare.
Två marknader har vi även hunnit med, den här i Vännäs och den i Åsele och Robert har hunnit med en sväng till Gävle också. Men sedan har det bara varit stugan och det har varit underbart. 
 
Vädret kanske inte har varit det bästa men trots det så kan jag inte minnas en sommar som har gått så här fort. Inte ens sommarloven sprang i väg i samma takt. 
Vad som händer i höst vet jag inte än. Är lite saker som är på gång som inte dragit igång riktigt ännu men nu är det inte länge kvar. 
På ett sätt känns det skönt att bara leva dagarna som de kommer men samtidigt så är det lite stressigt också att inte veta vad som kommer att hända denna tid om en vecka, i alla fall för en sådan som mig som vill ha koll på allt.
 
Vacka Storarmsjö 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0