Nicke Nyfiken

Idag blir det att åka till stan med Sandra, Alma, Elliot och kanske Jesper för att kolla på Nicke Nyfiken på bio. Tåget går om lite mindre än en timma så ska väl slita mig från datorn och göra det som ska göras innan jag kan fara.
Var längesedan jag var på bio och ännu längre sedan som det var en barnfilm jag såg, senaste var väl Nasses stora film med pappa och en kompis. Vi var rätt så gamla då men Nalle Puh var inne och även fler i klassen var där. Pappa fick gå in gratis men tror inte att han tyckte att filmen var så bra då han somnade och började snarka mitt i. Lite pinsamt att jag fick väcka honom...
 
Hur som helst så tror jag inte att jag kommer att somna. Jag är ju fortfarande tillräckligt barnslig för att kolla på tecknat och dessutom så tycker jag att det är ganska kul ;)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0