När jag fyller år...

...vill jag ha:
 
En läslampa!
Jag vet inte hur många gånger som jag suttit med ficklampan från telefonen eller pannlampa när jag ska läsa i mörkret. Har haft en sådan här förut men den var inte lika bra utformad som denna. Så en sån här från teknikmagasinet hade inte varit helt fel.
En 5års dagbok.
En sån här har jag önskat mig ett bra tag men har aldrig blivit av att jag har köpt en. Hade varit kul att ha och skriva i och blicka tillbaka på det man har gjort genom åren. Sedan att man bara behöver skriva lite varje dag underlättar eftersom man annars lätt får skrivkramp eller skriver ned en massa onödigt.
 
Böcker
Det vore väl konstigt om jag gjorde en önskelista utan att säga att jag önskar mig böcker. Trots att jag för tillfället äget 247 stycken så skadar det ju aldrig med några till, speciellt inte när det kommer ut nya hela tiden och så många som man vill läsa.
Vad jag önskar mig för böcker blir det att skriva om på min bokblogg eftersom jag tycker att den hör bättre hemma där.
 
Presentkort
Presentkort är aldrig fel eftersom man kan handla vad man vill. Speciellt bra tycker jag att de är de gångerna som man verkligen behöver något som i vintras när jag använda mitt presentkort jag fått av Roberts mamma i julklapp till att köpa något som jag verkligen hade ont om, byxor. Så ett presentkort kan vara bra under dåliga tider. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0