Förra veckan

Måndag: Var med Sandra och 3/4 av hennes barn i stan och kollade på Nicke Nyfiken 3 på bio. Efter det blev jag bjuden på middag på Tre kronor och sedan bagav jag mig till mamma för att kolla valpen som var dålig och sedan dog under kvällen i min famn. Vilket jag redan har skrivit om här: http://meyouweus.blogg.se/2015/august/vila-i-fris.html
 
 
 
Tisdag: Blev ett besök på vårdcentralen på morgonen för att träffa en läkare där. Efter det så gick jag med hundarna hem till mamma för att gå en promenad med Daniel och Torgny. Vi gick hela strandpromenaden från sandkammen till marahällanbron fram och tillbaka. 
Torgny var riktigt sugen på att bada men då vi inte hittade någonstans där han kunde hoppa i så blev det inget med det.
 
 

Onsdag: Fixade lite hemma  och när Robert slutade jobbet följde jag med han och Ante till Mjösjö och fiskade. Innan blev det även en snabb sväng till Storarmsjö för att hämta fiskegrejer och elmotorn som var där.
Blev bra med fångst för Robert men desto sämre för Ante som bara hade ett napp.
 
 
 
 
Torsdag: Min födelsedag. Blev 24år gammal och började dagen med att göra tårta tillsammans med mamma och Daniel. Men eftersom den tog så lång tid på sig att bli klar så fick det bli köpetårta för oss. 
Senare på eftermiddagen kom systeryster med familj och en kompis till en av hennes barn hit och fikade på tårtan som jag och mamma hade gjort. Blev riktigt lyckad, så blir säkert en sådan nästa år också.
Kvällen avslutades med en film som jag fick välja och då blev det 50 shades of grey.
Ja just det, lastade också på "skrotved" på Roberts jobb som vi tog med oss till stugan i fredags.
 
Inte den vackraste men oj så god!
 
En del av mina presenter, skriver mer om detta senare
 
Fredag: Bjöd mamma på fika på förmiddagen innan vi tog en sväng på secondhand där jag som vanligt hittade böcker. 
Efter det var det bara att göra klart det sista hemma och packa det sista innan det var dags att åka till stugan med Robert och hundarna.
Fick besök av Johan & Alex och sedan två till som jag inte har någon aning om vilka det var. Kvällen försvann i alla fall otroligt snabbt.
 
 
 
 
 
Lördag: Blev fiske i flera timmar under dagen i det fina vädret. Hade kunnat fota om det inte vore för att min telefon ätit upp all ström jag laddat kvällen innan.
Kvällen spenderades i alla fall med att bli myggäten och bada badtunna med trevligt sällskap + årets första och troligtvis enda dopp i sjön!
 
 
 
 
Söndag: Lastade av veden vi tagit med oss och packade bilen och begav oss hemåt. Blev mat på Tre kronor som sen lunch innan Robert begav sig ut och fiskade och jag for till mamma för att umgås och spela bingolotto.
Blev ingen vinst denna gången heller men var i alla fall riktigt nära på min drömvinst, en resa till Paris!
 
 
 
Keno i väntan på bingolotto



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0