Fattades bara det

Städade som sagt hela dagen igår och fortsatte med det när jag klev upp idag. Har skurat ur hela toan, diskat två gånger, bäddade med mitt nytvättade överkast och skurade. Precis när jag skurat klart så tänkte jag att jag kunde gå en promenad med hundarna medan det torkar så går in i sovrummet för att hämta nya sockar eftersom de jag hade på mig blev blöta. Hinner knappt komma in i sovrummet förrän jag förstår att nått är fel och ser att Torgny har kissat i sängen, skvättat på golvet och även droppat några droppar på mattan. 
Kändes lite surt efter att ha skurat överallt och både renbäddat sängen och lagt på ett nytvättat överkast och så går han och kissar fast han inte har kissat inne på över två år!!!
Kan ju inte säga att jag blev glad och skällde ut honom och nu kommer jag att ignorera honom för resten av dagen så att han förstår hur sur jag är på honom. Varför var han tvungen att kissa just nu? Just idag? Just när allt var nytvättat och renbäddat?
Så nu får jag bara hoppas att täckena hinner tvättas och torktumlas innan vi ska gå och lägga oss ikväll. Lade provosoriskt bara dit två omatchande påslakan nu, det ser för jävligt ut men det är smällar man får ta när man har djur.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0