24år idag då

Ja då blev man 24 år då, känns som att det var igår då jag nyss fyllt 14år och skulle börja 8an men det var 10år sedan! 
Så vad har dagen att erbjuda då? Ingen aning faktiskt. Har städat undan lite och vikt en massa tvätt + gjort lunch till mig och Robert så ännu mer disk står i alla fall på schemat.
Var tänkt att pappa skulle komma idag men det blev inget eftersom Lea ville följa med och hon jobbar så de kommer någon dag nästa vecka istället.
Men mamma och Daniel kommer i alla fall på en stund. Vi ska försöka göra en marängtårta som jag hitta på facebook, så håller tummarna inför det projektet.
Sedan återstår det att se om det kommer någon annan eller inte. Var egentligen inte sugen på en massa firande just idag utan vill helst bara lata mig ikväll framför någon film tillsammans med Robert. Men får se hur det blir.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0