Uppe med tuppen

Idag så var man uppe med tuppen, gick ej att sova mer än några minuter åt gången efter det att Robert for så satte mig och spelde lite spel på telefonen och kollade lite tv innan jag klev upp.
Nu på morgonen har jag också ringt till vakansen för att se om de hade nått jobb denna vecka på Hjorten, men fanns inget tillgängligt än så länge. Hon jag pratade med skrev i alla fall upp mig som ledig fram tills fredag eftermiddag om det skulle vara någon som blev sjuk. Så det känns ju bra att man i alla fall kommer att bli meddelad om det blir någon förändring.
 
Nu blir det att ta lite och äta, duscha och sedan börja förbereda för lunch till Robert och efter det ska jag försöka att rensa i ena garderoben i sovrummet där jag har allt möjligt gval som inte sett dagsljus på jag vet inte hur många månader, vågar knappt öppna där i risk för att få allt över mig!
Så jag har det jag gör idag också.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0