Jobbat klart

Då har jag nyss kommit hem från jobbet, hade turen att bli skjutsad både dit och hem eftersom någon "rolig" människa har snott min cykel och just nu har jag inte råd att köpa en ny. (Hoppas det lösa framdäcket lossnade på din första tur med den). Men nu räcker det med bitterheten.
Har haft en bra kväll på jobbet och även om det inte var allt för många veckor sedan som jag var där sist så var jag nervös på vägen dit, varför vet jag inte. Men allt gick bra så fort jag hade bytt om så kändes det som att det var igår som jag varit där senast. 
 
Nu blir det väl snart att gå och lägga sig framför tvn och hoppas på att man somnar lika lätt idag som man gjorde igår, har under de senaste veckorna haft många nätter då det varit svårt att somna och sedan sova hela natten utan att vakna en miljon gånger! Kanske för att jag gör noll saker på dagarna men som jag nämnt tidigare så blir det nog snart ändring på det.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0