Inte mycket energi här inte

Kan inte säga att jag har mycket energi. Förkylningen, som egentligen inte alls är allvarlig utan är bara lite snuvig och har ont i halsen, gör mig så förbannat trött i kroppen. 
Är ändå imponerad över hur mycket energi jag hade under mina 5 timmar på jobbet igen men sedan på eftermiddagen och kvällen var jag helt slut och Robert tyckte inte alls att jag såg kry ut. Dessutom har jag inte fått någon feber än, som jag alltid brukar få när jag blir förkyld, utan det enda som händer på tempfronten är att jag är lågtempad om man jämför med min normala temp.
 
Men får vila upp mig ordentligt ikväll och bara lägga mig och glo på tv eller läsa en bok. Robert kommer liks inte vara hemma så kommer inte ha något bättre för mig och städningen den får någon annan ta hand om ;) Någon som känner sig frivillig?
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0