Gå till mamma en sväng

Vilken seg dag det har varit idag eller rättare sagt så är det jag som har varit seg. Hoppas att vi kan få en tid på gymmet idag och börja komma igång med det så kanske man får lite mer energi istället för att bara gå runt som en zombie hela tiden.
Nu ska jag i alla fall ta en promenad med hundarna hem till mamma och fixa lite kopior på papper till skolan och sedan så ska jag även hjälpa mamma med lite saker, städa husvagnen, kamma hundarna (eftersom jag kan hålla till utomhus där) och sedan ska vi se om vi får borsta Torgnys tänder eftersom han luktar riktigt dåligt i munnen.
Men först en sväng på ICA för att handla lite saker som ska med till mamma och sedan så är det bara att bege sig iväg.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0