Fiskekväll nummer 2

Ikväll så blir det andra fiskekvällen för veckan, fast igår kan jag inte säga att det blev så mycket fiske (läs inget alls) och var inte så mycket vid vattnet heller för den delen. Anledningen? Jo vi skulle fiska vid ICA Maxi och då passade jag på att gå till H&M och titta lite och kom faktiskt därifrån med en del fynd, men mer om det senare. 
 
Nu ikväll så ska vi till Mjösjö, ett ställe där vi har varit ett antal gånger tidigare. Vet inte om det bara blir jag och Robert eller om några fler kommer att följa med utan det återstår att se senare. 
Tror inte att jag kommer att fiska ikväll heller utan överlåter det till Robert medan jag sitter i lugn och ro och läser, vilket jag tycker är det bästa med att fara och fiska ;)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0