Ännu en jobbkväll

Såg att jag hade ett missat samtal från vakansen imorse när jag vaknade så ringde upp dem på en gång och fick veta att de hade velat att jag jobbat dag idag men att de hade hittat någon annan. Men istället så kunde jag få jobba kväll, samma tur som igår och det tackade jag inte nej till.
Så det blir att jobba ikväll igen och jag hoppas att det kommer att gå lika bra ikväll som det gick igår kväll. Men det gör det säkert. Det enda som är mindre bra är att jag inte får någon skjuts dit idag utan måste ta bussen då Robert kanske måste jobba övertid idag, men får skjuts hem i alla fall så slipper stå och vänta på någon buss/tåg då i alla fall.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0