4 timmars jobb

Ska snart iväg på jobbet och jobba i 4 timmar, väntar bara på att Roberts rast ska börja så att han kan hämta mig. Blev väckt av Robert imorse vid 6.40 då han sa att min telefon ringde, hann inte svara men ringde upp nästan direkt (d.v.s. så fort jag fått upp ögonen tillräckligt för att kunna se telefonen) men inget svar. Får ca 35 minuter senare ett samtal från vakansen igen om att de vill att jag ska jobba 7.30 - 12.30. Förklarar att jag hade kunnat vara där 7.30 om jag hade fått veta det tidigare eftersom Robert redan hunnit på jobbet (och eftersom de har fullt upp just nu så kan han inte bara åka därifrån närsomhelst heller) men frågade om det gick bra att jag kom efter 8.30 eftersom jag då kunde få skjuts och det gick bara fin fint. Så blir bara 4 timmar idag men bättre än ingenting och slutar i perfekt tid eftersom bussen kommer ca 15 minuter efteråt så behöver inte vänta nästan en timma som sist.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0