Umeå x3

Denna vecka så har jag varit till Umeå tre gånger och handlat så nu är jag rätt så less på att vara där.
Första gången var i torsdags när jag åkte in med systeryster Sandra vilket passade jättebra eftersom hon liks skulle till tandläkaren på eftermiddagen. Blev inte så mycket handlat för min del men hittade julklappar till två personer i alla fall.
 
På fredagen åkte jag in med Robert och gick med han ett tag tills han blev less och for till Holmsund för att hämta sin pappa. Medan han var borta så gick jag på stan själv och handlade lite mer julklappar och en till mig själv, ett nagelstämpelkit som jag har letat efter ett tag.
Efter shoppingen blev det att fara och hämta ved utanför Bjurholm, med en massa strul på köpet då släpet inte bara var dubbelbokat utan trippelbokat. Löste sig i alla fall efter många om och men.
 
Igår, lördag, så var jag in med Robert och Erik på alla "gubbaffärerna" d.v.s. Clas Ohlson, Jula och Biltema. Men hann även med en sväng på Willys och ÖoB.
Fick med mig lite julklappar hem igår också och Robert fick en massa grejer av sin pappa.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0