Senaste nytt

Har varit utan dator i några dagar nu eftersom laddaren till våran har gått sönder och det blev inte bättre när Robert tog fram hammare för att försöka "laga" den själv. Så tills vi har köpt en ny laddare till datorn så har vi lånat mammas nya stationära som hon köpte i somras. Hon har fått tillbaka sin gamla som hon gillar bättre så hon hade inget emot att vi lånade den här.
 
Förutom det så kan jag inte säga att det har hänt så mycket, är fortfarande förkyld och hostar som en tok på nätterna och vaknar en miljard gånger och är zombie på dagarna. Pratade med vakans igår som ville att jag skulle jobba samtidigt som de tyckte att jag skulle vara hemma tills jag blev helt frisk eftersom det har varit så många sjuka i personalen redan och att smitta de äldre var långt ifrån en bra idé. Börjar bli less på att inte få jobba och kommer få leva på luft nästa månad om jag inte blir frisk snart!
 
Nu blir det att göra så lite som möjligt och hålla tummarna att man kanske får bli frisk någon gång!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0