Lite kort om helgen som var

Skriver lite kort om helgen som varit.
 
Fredag:  Jobbade till 16.30 och dagen kändes otroligt lång, mest för att det var mycket att göra på kort tid plus att jag inte fick lunchrast förrän 14.00, som det kan bli ibland när man är för lite folk.
Under kvällen fick vi besök av Johan, Alex och Christoffer. Blev lite singstar och wii. en mycket trevlig och rolig kväll med andra ord.
 
Lördag:  Blev att fara och äta pizza när vi klev upp och efter det for vi till min svärmor och Roberts mamma Mariette. Vi blev bjuden på fantastiskt god mat (hade inte förväntat mig annat när det var hon som lagat den) och efter middagen badade vi badtunna. 
Efter det var Robert chaufför och jag åkte bara med honom, så mycket bilåkande innan vi kom hem igen.
 
Söndag: Vi hjälptes åt att städa lägenheten, trappen och tvättstugan eftersom de ska komma någon gång i veckan och städa undan överallt. De ska även komma och kolla bristerna i våran lägenhet och trodde att de skulle komma idag men så blev det inte. 
När vi nästan var klara så tog vi en paus och for in till stan för att äta på Eurasia, ingen av oss hade ätit där tidigare eftersom vi nästan bara far på Great Eastern. Lite dyrare var det men maten blev helt klart godkänd, även om jag tycker att det är mycket godare sushi på Great Eastern.
Efter det så fixade jag det sista hemma medan Robert for till Storarmsjö och lämnade lite grejer. Efter det var jag helt slut och fick bara ondare och ondare i halsen, så kvällen spenderades med att dricka te och kolla på EMA på MTV.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0