Hela dagen försvinner

Vi har börjat sova jätte länge på dagarna nu och det känns som att hela dagen går åt när man vaknar så sent, dessutom så går man runt som en zombie hur länge som helst efter att man har vaknat också.
Idag var det tänkt att vi inte skulle sova längre än till 10.00 så Robert ställde väckaren men ändå så vaknade vi inte förrän 11.30.
Robert hade däremot varit uppe vid 10.00 men vägrat väcka mig eftersom han tyckte att jag såg så söt ut så nu måste jag komma på ett sätt att se extremt ful och äcklig ut när jag sover så att han väcker mig.
 
Så planerna för dagen blev inställda eftersom vi vaknade senare än planerat så får hitta på nått annat att göra istället. Ska se om jag lyckas övertala Robert att fara till Returcentrum i Vännäsby men kändes nästan som slöseri med tid då han nu har fastnat framför History...
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0