Har varit lite flitig idag i alla fall

Kan inte säga att jag har gjort extremt mycket idag men har varit lite flitig i alla fall. Var först och hjälpte mamma att bära upp lite saker till min storebrors lägenhet som han har skickat efter. Han var inte hemma och hade heller inte beställt leverans till dörren. 
Sedan for jag och handlade med mamma och köpte lite saker till middagen som jag skulle göra till Robert, vet inte vad det kallades men var med räkor, chili, vitlök, sweet chili och kryddor och så pasta till det. Jag som varken äter räkor eller stark mat (och framförallt inte chili eftersom jag blev så dålig sist) åt nudlar, grönsaker och grönsaksbiffar.
Har även städat lägenheten idag och har precis skurat klart så nu väntar jag bara på att det ska torka och sedan ska vi hem till mamma och hämta Togge som varit där i flera veckor nu. Får se om han kommer bli glad att komma hem eller om han kommer att sakna mamma och Roya.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0