Förkyld...

Sitter hemma och är förkyld så blir itroligtvis inget jobb alls i veckan. Pratade med dem i måndags och sa att jag i alla fall ville vara hemma måndag och tisdag men när det inte hade blivit bättre igår, snarare värre, så sa jag att det nog inte var så smart att jag jobbade idag heller. Hon jag pratade med sa åt mig att hålla mig hemma eftersom de inte ville ha någon mer förkylning i personalgruppen eller att de äldre ska bli smittade. Sedan sa hon att det även är en långdragen förkylning som går, hoppas inte det!
Ingen feber i alla fall så det är då något positivt, nu är det bara halsen som ska bli bra och den envisa hostan som ska försvinna innan jag kan kalla mig för frisk igen.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0